reklama

Jurij Živago - Hamlet; Jozef Žigo - Hamlet

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu

Jurij Živago:

Utíchol šum. Na scénu som vyšiel.

Podopretý o veraje dvier

z diaľok čul som čoraz bližšie

život. Jeho príbehy i smer.

Na mňa mieri tma a šero nočné

presný prístroj svojho poznania.

Abba, Otče, ak je trošku možné,

odním tento kalich odo mňa.

Milujem tvoj prísny zámer s nami.

V svojej role chcem vystúpiť zas.

Teraz sa však hrajú iné drámy,

uvoľni ma preto tento raz.

Umne sú však zoradené dejstvá

s neodvratným koncom z konca ciest.

Som sám. Vôkol bahno farizefstva.

Prežiť život - nie je poľom prejsť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jozef Žigo:

Prežiť život - nie je poľom prejsť?

Je ľahšie - Hamlet -

ako nožom-maslom prejsť,

ako guľkou-srdcom prejsť,

keď je jasné: narodiť sa.

Účel plní cieľ - urobiť krajší svet.

Vieru, nádej a lásku

nezaprieť. To nie je sieť.

ale život. Sám to vieš.

V svete pustých priestranstiev

možné je - zmeniť človeka.

Zmeniť svet. Preto sa rodí

Hamlet, život.

Jeho príbehy a smer.

Jozef Zigo

Jozef Zigo

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som späť. Cestu som si vždy našiel alebo urobil. Zoznam autorových rubrík:  Projektový manažmentPolitika verejných financiíSpoločnosťPoéziaGlosyJokesNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu